Stylowa Babeczka



Witajcie! Styczeń mamy już za sobą... nawet nie wiem kiedy ten pierwszy miesiąc nowego roku mi zleciał. Ostatnio mam ciągle coś na głowie! Jako mama dwojga maluchów nie mam lekko zwłaszcza, że z nowym rokiem dostałam wiele ciekawych współprac i co się z tym wiąże... więcej pracy :-) Oczywiście jest to dla mnie radość i dodatkowa porcja motywacji by jeszcze sumienniej i z pełnym zaangażowaniem wykonywać swoje obowiązki. W dzisiejszym poście pragnę podsumować współpracę, którą nawiązałam jeszcze pod koniec zeszłego roku. Zostałam wybrana do grona dziewczyn - Stylowe Babeczki - które mają zaszczyt testować kosmetyki dostępne w sieci drogerii Jasmin oraz internetowej drogerii iAmelia.

W swojej paczuszce testerskiej znalazłam:

💗  Masło do masażu i pielęgnacji ciała od Scandinavia
💗  Suche szampony od marki Time Out
💗 Henna do brwi od Venita
💗 Zestaw pielęgnacyjnych produktów do włosów firmy Ovoc
💗  Kubeczek menstruacyjny Selenacup - dla mnie zupełna nowość
💗  Balsam oraz żel pod prysznic od Shake for body!



 Moim pierwszym ulubieńcem jest masło do masażu i pielęgnacji ciała od Scandinavia Cosmetics o cudownym zapachu cynamonu :) Kochani jeśli ktoś tak jak ja uwielbia zapach cynamonu to musi koniecznie zaopatrzyć się w to masło! Produkt jest idealny szczególnie  w okresie zimowo- świątecznym,uwierzcie mi ja przepadałam! 💗 Skóra po użyciu tego kosmetyku jest natychmiastowo nawilżona i odżywiona. Jest to masło tworzone ręcznie na bazie masła kokosowego,palmowego i naturalnego wosku pszczelego. Nie zawiera substancji ropopochodnych. Dobrą wiadomością jest również to że kosmetyk przeznaczony jest również do skóry wrażliwej. Nie wyobrażam sobie już teraz mojej zimowej pielęgnacji bez tego masełka 💗 Święta Bożego Narodzenia kojarzą mi się między innymi z zapachem cynamonu i słodkich pierniczków. i ten produkt idealnie podtrzymywał ten klimat podczas codziennej pielęgnacji ciała. Polecam! 



W tak zwariowanym okresie jakim był grudzień niezastąpione okazały się suche szampony do włosów! Polska marka Time Out całkowicie zaskoczyła mnie jakością swoich produktów. Otrzymałam szampony w dwóch wariantach zapachowych 🍌Tropical i 🍓 Red Berries. Oba pachną ślicznie,a ja bardzo lubię takie lekkie owocowe zapachy,szczególnie teraz zimą gdy przywołują na myśl wspomnienie lata 😊 Co podoba mi się w tych szamponach poza zapachem? Nie zostawiają białych śladów,delikatnie odświeżają włosy i lekko unoszą je u nasady. Taki naturalny efekt lubię najbardziej. Cena tych suchych szamponów też jest zachęcająca.  Świetne są te szampony... Ja już jestem chyba od nich uzależniona 😊 




Hennę żelową firmy Venita otrzymałam w dwóch kolorach : czarnym i brązowym. Bardzo lubię podkreślone i ładnie wyrysowane brwi, nie każdy jednak ma czas i ochotę na ich codzienną stylizację. I tu idealnie sprawdzi się henna 🌸 Henna żelowa jest bardzo prosta w użyciu, i wygląda bardzo naturalnie. Jest troszkę słabsza od tradycyjnej henny proszkowej, dzięki czemu nie ma obawy że zrobimy sobie nią krzywdę 😊 Aplikator dołączony do zestawu pozwoli stworzyć idealny kształt brwi. Samego produktu wystarczy na dłużej, ponieważ henna jest dość wydajna. Osobiście jestem bardzo zadowolona z efektu jaki uzyskałam na brwiach,w moim przypadku w odcieniu brązowym. Kolor utrzymywał się ok tygodnia,nawet troszkę dłużej. Włoski były ładnie podkreślone,a kształt bardziej zdefiniowany. 


Jeśli są Tu osoby, które już używały jakiś produkt firmy Ovoc to na pewno się zgodzą, że te produkty to prawdziwa bomba owocowa! 😁❤️ W paczce testerskiej otrzymałam trzy produkty:

🍇Obłędnie owocowy szampon Figa i Acai przeznaczony do włosów suchych
🍇Obłędnie owocowa odżywka do włosów Agrest o właściwościach łagodzących do skóry wrażliwej 🍇Obłędnie owocowa maska do włosów Czarna Porzeczka 

Trio jest... OBŁĘDNE 😍 Te wszystkie owocowe zapachy, które fundują nam kosmetyki firmy Ovoc  niesamowicie działają na zmysły. Zaczynając dzień z taką owocową pielęgnacja czuje się pobudzona i pełna pozytywnej energii 😊 Moje włosy po użyciu tych produktów były miękkie i lśniące. Odżywka i maska nie obciążają włosów. Włosy są sypkie i łatwo się je rozczesuje. Są dobrze nawilżone. U mnie te produkty zdały test i mogę śmiało je polecić 👍 Kosmetyki Ovoc dostaniecie również  w drogeriach Jasmin oraz iAmelia




Przyznam, że otwierając cudowna paczkę testerską dopiero na samym końcu zwróciłam uwagę na piękne, różowe pudełeczko. W środku oczywiście krył się kubeczek Selenacup. Długo zbierałam się do przeprowadzenia testu tego produktu... Dużą role odegrały u mnie przyzwyczajenia. Z kubeczkiem menstruacyjnym nigdy dotąd nie miałam do czynienia. Jakie są moje odczucia co do tego produktu?  Kubeczek zdobywa serca kobiet swoją ekonomicznością! Taki jeden kubeczek wystarcza nam naprawdę na wiele okresów (ważna jest oczywiście odpowiednia higiena tego produktu!). Kolejna ważną cechą jest jego ekologiczność! Myśle że osoby mające na względzie dobro naszej planety Ziemi chętnie sięgną po tą alternatywę! 💚 Kubeczek w ciągu dnia staje się prawie niewyczuwalny... nic "nie chlupie" 😄  Minusem w moim przypadku była jego aplikacja ... miałam z tym drobny kłopot, ale po jakimś czasie te trudności znikają.
Podsumowując : nie do końca jestem jeszcze przekonana do regularnego używania kubeczka jednak dam mu jeszcze szansę. Może akurat zrobię krok do przodu w kierunku świadomej ekologii...



Na sam koniec chcę wam jeszcze przedstawić  dwa cudne produkty:truskawkowy żel pod prysznic 🍓oraz intensywnie czekoladowy balsam 🍫od Shake for Body! Otrzymałam je również w swojej paczuszce testerskiej  i powiem wam, że te dwa produkty są warte uwagi. Już sam smakowity design sprawia,że chce się je wypróbować! Żel pod prysznic zawiera ekstrakt z truskawki i kwas mlekowy, który dba o nawilżenie skóry. O pięknym zapachu nie muszę wspominać... 🍓🍓🍓 Dla fanów truskawek jest to absolutny must Have ! Balsam jest przyjemny w użyciu, łatwo się wchłania, jego formuła jest lekka .Skóra jest nawilżona przez długi czas. Oba produkty zamknięte są w butelkach o pojemności 300ml. 

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy wpis. Szczególną uwagę zwróciły produkty owocowe marki Ovoc :) Muszę zajrzeć do drogerii Jasmin. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystko co cynamonowe, wcześniej nie widziałam tego masełka, ale już wiem że musi być moje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel pod prysznic truskawkowy mnie zaciekawił :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne produkty! :) Ja jestem wierną fanką kubeczka już od ponad roku, nie zamieniłabym go na nic innego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo fajnych produktów w paczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te żele są Mega ! Super paczuszka ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowosci od drogerii Jasmin

Revers Cosmetics

Evree Black Rose