Revers Cosmetics cz.2




 Witajcie Kochani w kolejnym poście poświęconym marce Revers Cosmetics. :-)
Jak wiecie już wcześniej miałam okazję zapoznać się bliżej z kosmetykami tej firmy i po kolejnych testach mogę śmiało stwierdzić : wciąż pozostaję ich wierną fanką! Firma Revers oferuje szeroki wachlarz kosmetyków więc jestem pewna, że każdy coś u nich znajdzie. Warto wspomnieć, że kosmetyki oferowane przez tą markę są bardzo dobrej jakości z niewielkie pieniądze... Chcę wam najpierw przybliżyć kilka nowości , które otrzymałam i sami ocenicie czy jesteście zainteresowani. Jeśli tak to zapraszam was do sklepu Revers Cosmetics gdzie możecie zapoznać się z ich bogatą ofertą.
Na załączonym zdjęciu u góry możecie zobaczyć wszystkie kosmetyczne nowości, które otrzymałam od marki Revers Cosmetics:
❄Bamboo Powder Derma Fixer -Puder Bambusowy do utrwalenia makijażu
❄Mineral Blush - Róż do policzków w odcieniu 01
❄️Eyebrow Set Professional Stylist - Profesjonalny zestaw do modelowania brwi w odcieniu 01
❄Podkład FixMat All In One Matte & Cover & Fixes w 4 odcieniach : 30 Natural Beige, 31 Soft Ivory, 32 Sand Beige, 33 Classic Tan 


❄Bamboo Powder Derma Fixer to biały puder który ma za zadanie utrwalić nasz makijaż. Miałam okazję sprawdzić go na sobie w sylwestra. Czy spełnił swoje zadanie? Jak najbardziej! Skóra po jego nałożeniu była wygładzona,matowa, a rozszerzone pory mniej widoczne 😁 Fajnie utrwalił mój makijaż, i nie musiałam martwić się poprawkami.Puder jest transparentny i ma przyjemny zapach. Do jego nakładania dołączono gąbeczkę, Ja jednak aplikowałam to przy pomocy pędzla. Sprawdzi się szczególnie przy cerze tłustej i mieszanej ,oraz do makijażu scenicznego i na większe wyjścia. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego pudru ponieważ jak najbardziej spełnił moje oczekiwania i dodatkowo dostać to można w przystępnej cenie.

Cena: 14,99zł


❄Kolejnym świetnym produktem od marki Reves jest mineralny róż do policzków Mineral Blush w odcieniu 01. Produkt ten posiada firmułę która świetnie zgrała się z makijażem. Róż jest matowy, pokrywa policzki lekkim, naturalnie świeżym kolorem. Efekt jest bardzo subtelny więc kosmetyk świetnie sprawdzi się w dziennym makijażu. Sam róż prezentuje się pięknie... 💕 Te śliczne wzorki zachęcają do zakupu! 😊 Cena produktu jest bardzo przystępna. W sklepie Revers dostaniemy ten róż za 6,29 zł! Ja wam szczerze polecam ten kosmetyk do wypróbowania :)  


❄Paletka do stylizacji brwi EYEBROW SET professional stylist w odcieniu 01 okazała się świetnym pomocnikiem w codziennej stylizacji moich brwi. W opakowaniu znajdują się cztery produkty : ❄wosk 
❄jasny matowy beżowy cień pod łuk brwiowy 
❄dwa matowe cienie w kolorze brązowym oraz 
❄pędzelek z gąbeczką do nakładania 

Pierwszym krokiem w stylizacji jest pokrycie brwi woskiem by nadać im kształt,a następnie nałożenie cieni. Osobiście nie przepadam za stosowaniem wosku do brwi,więc ten etap pominęłam 😊 Cienie znajdujące się w paletce mają naturalne i chłodne odcienie. Ładnie podkreślają brwi i wygodnie się z nimi pracuje. Cienie się nie osypują, i nawet bez wosku wytrzymują praktycznie cały dzień. Zestaw polecam, uwielbiam gdy brwi są ładnie podkreślone więc jest to ostatnio mój codzienny "must have" 😁 W ostatnim makijażu, który będziecie mogli zobaczyć na końcu postu ,do stylizacji brwi użyłam właśnie tej paletki. Zestaw Eyebrow Set dostaniecie w różnych odcieniach na oficjalnej stronie Revers.

Cena: 9,99zł



Podkłady od Revers Cosmetics otrzymałam aż w czterech odcieniach za co byłam bardzo wdzięczna firmie, gdyż mogłam swobodnie dopasować odpowiedni odcień do swojej karnacji. Podkłady mają ładne, naturalne odcienie więc z łatwością każdy znajdzie swój kolor. Podkład FixMat All In One Matte & Cover & Fixes otrzymałam w następujących odcieniach:

❄30 Natural Beige,
❄31 Soft Ivory, 
❄32 Sand Beige,
 ❄ 33 Classic Tan 

                                                                 
Podkłady troszkę ciemnieją po nałożeniu na twarz....ale które tego nie robią? 😊 Podkłady FixMat są gęstej konsystencji i zapewniają dobre krycie. Jeżeli posiadacie drobne niedoskonałości na twarzy to FixMat je zatuszuje. Na twarzy przypudrowany wytrzymuje cały dzień. Posiada delikatny zapach i pół matowe wykończenie. 

Cena: 10,99zł


Kochani jak spodobały wam się nowe produkty od Revers Cosmetics? Ja jestem z nich bardzo zadowolona! Poniżej zobaczycie makijaż, który w pełni wykonałam produktami tej marki.
Dziękuję pięknie marce Revers za możliwość testowania waszych cudownych prduktów a was zapraszam na zakupy : Sklep Revers


🌸FACE: *FixMat all in one @reverscosmetics 30 Natural Beige *Bamboo DermaFixer @reverscosmetics *Mineral Blush 01 @reverscosmetics 
🌸EYEBROWS: *Eyebrow Set 01 @reverscosmetics 
🌸EYES: *Chocolate Orange palette @makeuprevolutionpolska @ *Celibrity eyeliner @evelinecosmetics @makeuprevolutionpolska 
🌸LASHES: *Maxim Eyes Mascara @goldenrosepolska 
🌸LIPS: *Show Matte lip laquier 11


Komentarze

  1. Świetne kosmetyki! Muszę się bliżej przyjrzeć tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji testować kosmetyków a widzę, że się super sprawdzają. Wciąż szukam jakiegoś swojego idealnego podkładu a może z tej marki by się taki okazał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tą markę w sklepach wszystko po 5 zł i bałabym się jej używać na dłuższą metę :( Dobrze, że u Ciebie się sprawdziły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesuje mnie ich podkład i chyba się skusze, narazie jestem oddana Catris HD jest mega i jest już zemna kilka miesięcy Ale mam chrapkę na coś nowego . Pozdrawiam świetny wpis !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowosci od drogerii Jasmin

Revers Cosmetics

Evree Black Rose