Evree Black Rose






Witam Kochani,

 jest to mój pierwszy wpis na nowym blogu. Bardzo się cieszę , ponieważ będę tu mogła nieco szerzej dzielić się swoją opinią na temat kosmetyków, które zresztą uwielbiam ;-)


 Dziś chcę wam opowiedzieć o mojej ostatniej kampanii ambasadorskiej , którą prowadziłam wspólnie z drogerią Horex . Mowa tu o testowanej przeze mnie serii Black Rose marki Evree. Kosmetyków tej firmy jeszcze nie miałam okazji używać , więc z chęcią podjęłam się tego zdania i wypróbowałam tą linię produktów. Otrzymałam
łącznie siedem produktów:
  • Krem do twarzy na dzień SPF 20
  • Krem do twarzy na noc
  • Detoksykująca czarna maska do twarzy
  • Detoksykująco-Ochronny miejski eliksir do twarzy
  • Detoksykująco-Ochronny krem pod oczy
  • Złuszczające serum z kwasami AHA
  • Liftingująco-Ochronny olejek do twarzy i szyi



"Piękno. Doskonałość. Wiele nas łączy."  


 ☀️Liftingująco - ochronny krem na dzień zamknięty jest w eleganckim szklanym słoiczku 50 ml. Krem przeznaczony jest dla cery borykającej się z takimi problemami jak : zmęczenie i wiotkość. Ten produkt idealnie redukuje efekty codziennego stresu! Minimalizuje skutki zmęczenia , napina delikatnie skórę i nadaje jej przyjemny efekt liftingu. Skóra już przy pierwszym użyciu jest bardziej sprężysta. Wszystko dzieje się za sprawą olejku Perilla który ujędrnia i nawilża skórę oraz ekstraktu z czarnej róży, który przywraca cerze równowagę i łagodzi podrażnienia. Krem wzbogacony jest rownież o Retinol którego funkcją jest wygładzanie zameczek i delikatne modelowanie owalu twarzy. Reasumując krem sprawił że moja cera nabrała blasku i życia , a skóra stała się sprężysta! Warto rownież dodać że krem posiada filtr SPF +20. 
 🌙 Detoksykujący -Odbudowujący krem maska na noc stał się moim ulubionym produktem wieczornej pielęgnacji! Dzięki bogatej formule (kompleks anti-pollution, ekstrakt z czarnej róży, kolagen) krem idealnie regeneruje skórę po całodziennej gonitwie i trudach na które narażona jest cera. Krem oczyszcza z toksyn i mocno regeneruje. Kolagen hamuje procesy starzenia się i nadaje skórze aksamitny blask! ✨ Produkt nakłada się w obficiej w formie -maski z która idzie się spać. Rano skóra jest niesamowita... to trzeba sprawdzić!



 Detoksykująca czarna maska do twarzy stworzona jest dla cer mieszanych i tłustych. Maska sprawdziła się u mnie idealnie Po zastosowaniu moja skóra była oczyszczona, a wydzielanie sebum ograniczone. Maska ma czarna barwę ( jak sama nazwa wskazuje) , konsystencja jest rzadsza i nie zastyga. Maska ma piękny różany zapach co skradło moje serce 💕 przez 15 minut nie tylko oczyszczałam twarz ale również miałam cudowna sesje aromaterapeutyczną! Maska ma świetne właściwości , a skóra po jej zastosowaniu jest wyraźnie rozjaśniona i wygładzona. Czułam się po niej wspaniale..

Muszę przyznać , że bardzo się polubiłam z tym produktem ponieważ jest bardzo uniwersalny. Eliksir marki  ma lekką, żelową konsystencje o pięknym delikatnym zapachu róż. Bardzo mi się podobało używanie tego produktu właśnie z rana przed nałożeniem makijażu ponieważ delikatnie napinał skórę i zmniejszał widoczność porów skóra pozostawała miękka i gładka. Mimo , że produkt jest dzienno-nocny to jednak właśnie z rana sprawdza się najlepiej tworząc tarczę przed stresami miejskiego życia. Produkt ma świetny skład : bazuje na kompleksie anti-pollution, wyciągu z czarnej róży i oleju samphira. Eliksir prezentuje się pięknie w opakowaniu z matowego, grubego szkiełka. Jest bardzo wygodny w użyciu 😊👌 szczerze wam polecam!





 Detoksykująco-Ochronny krem pod oczy przeznaczony jest do skóry zmęczonej i szarej. Szybkie życie w mieście, stres oraz zanieczyszczenia często mają niekorzystny wpływ na delikatną skórę pod oczami. Pojawiają się zaczerwienienia,cienie pod oczami czy opuchnięcia. Dlatego w szybkim rytmie dnia warto zaopatrzyć się właśnie w ten kosmetyk pod oczy. Krem regeneruje delikatną skórę,wycisza stany zapalne oraz poprawia ukrwienie. Jest bardzo lekki i szybko się wchłania, pozostawiając lekki film ochronny. Nawilża i sprawia że skóra pod oczami jest wygładzona i wypielęgnowana. Idealnie nadaje się pod makijaż. Polecam każdej kobiecie dołączyć krem pod oczy do swojej codziennej pielęgnacji.




 Złuszczające serum z kwasami AHA przeznaczone jest dla cer bokrykająych się z takimi problemami jak szarość, ziemistość i trądzik. Formuła zawiera ekstrakt z czarnej róży i kwasy owocowe AHA, które zapewniają subtelną eksfoliacje.Produkt oczyszcza z toksyn, subtelnie złuszcza i stymuluje odbudowę komórek skóry czynników zewnętrznych. Koi i przywraca skórze zdrowy blask. Dodatkowym atutem jest rozjaśnianie przebarwień.




 Liftingująco- Ochronny olejek do twarzy i szyi przeznaczony jest dla skóry wiotkiej, ziemistej i zmęczonej. Ze względu na właściwości liftingujące sądzę że olejek będzie świetnie się sprawdzał u cer +30 w górę.
Bardzo lubię wszelkiego rodzaju olejki do twarzy dlatego z przyjemnością używałam mi się tego od Evree. Zapach podobnie jak pozostałych kosmetyków z serii Black Rose, jest piękny, różany🌹 Olejek zamknięty jest w eleganckiej buteleczce wykonanej z grubego szkła z dołączoną pipeta do dozowania kosmetyku. Po jego zastosowaniu moja skóra była dobrze nawilżona, miękka, wygładzona oraz lekko napięta.Buzia nabrała ładnego kolorytu,oraz wydawała się bardziej promienna i zadbana.Przy dłuższym i regularnym stosowaniu producent obiecuje odmłodzenie i poprawę owalu twarzy, i ja jestem w stanie w to uwierzyć, gdyż już po pierwszym użyciu widziałam efekt na twarzy. Godnym zauważenia faktem jest to że 98% składników jest pochodzenia naturalnego, a Ja taką pielęgnację cenię najbardziej. 🌿


 Cała seria Black Rose wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Kosmetyki są świetnej jakości. U mnie cała seria sprawdziła się bardzo dobrze, moja cera nabrała blasku i zrobiła się bardziej sprężysta. Linia Black Rose wytwarzana na bazie naturalnych komponentów energicznych ochroni  skórę i  pozwola radować się urokami miejskiego życia tak jak zapewnia marka Evree . Relacja ceny i jakości są na dobrym poziomie. Zachęcam was do zakupu jeśli szukacie czegoś nowego ;-) Obecnie trwa promocja w drogerii Horex-30% na produkty marki Evree. 

Komentarze

  1. Świetna recenzja! Bardzo szczegółowa z wyróżnieniem właściwości każdego produktu. Warto będzie zainwestować w taki zestaw. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej ciekawi mnie maseczka do twarzy a jakże :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowosci od drogerii Jasmin

Revers Cosmetics