Revers Cosmetics






Witajcie! 
W kolejnym poście chcę podsumować i w pełni zaprezentować wam produkty jakie miałam ostatnio okazje testować od marki Revers Cosmetics. Otrzymałam cztery pełnowymiarowe kosmetyki:
  • paletkę cieni City Trends 01
  • rozświetlacz Storbe&Glow 03 champaqne
  • bazę rozświetlająca Mineral Illuminatig Make-up Base 
  • matową pomadkę Show Matte Lip nr 11





Firmę Revers znałam już wcześniej , ponieważ miałam okazję zapoznać się z innymi kosmetykami tej marki. Byłam więc mile zaskoczona, gdy firma przesłała mi swoje kolejne produkty abym je oceniła i wam przedstawiła :-)  Dziś podzielę się  więc wrażeniami jakie wzbudziły we mnie wyżej wymienione produkty. Przede wszystkim chciałam zwrócić uwagę , że wszystkie kosmetyki , które otrzymałam były bardzo starannie zapakowane, a same produkty prezentują się bardzo elegancko. Warto dodać , że ceny kosmetyków są również bardzo konkurencyjne...












Mineral Illuminating Make-up Base - jest to baza rozświetlająca pod makijaż,zamknięta w ładnym matowym opakowaniu w kolorze pudrowego różu. Jej formuła jest lekka i nawilżająca - po wyciśnięciu z tubki barwy różowej. Spodziewałam się że baza będzie miała błyszczące drobinki,a zawiera specjalny perłowy pigment, który odbija światło. Baza dobrze współpracuje z podkładem Ideale Matte również marki Revers 🌹Zauważyłam, że baza tuszuje u mnie drobne zmarszczki,a cera po jej nałożeniu wygląda lepiej. Jeśli chodzi o sam makijaż wykonany na tej bazie to wytrzymuje cały dzień. 😊 Ja jestem bardzo zadowolona z tej bazy, tym bardziej że wcześniej nie używałam tego typu produktów.

Cena produktu: 10,99 zł





Lakier do ust Show Matte Lip Laquier w kolorze 11 okazał się świetnym kosmetykiem! Powiem wam szczerze, że jestem oczarowana tym pięknym kolorem i jakością produktu. Pomadka zastyga i jest bardzo trwała. Wystarczą drobne poprawki w ciągu dnia,by usta wyglądały idealnie 💋 Aplikator jest bardzo wygodny w użyciu i nie miałam problemu by wyrysować idealny kształt ust 💄 Polecam ! Ja sama chętnie skuszę się jeszcze na jakiś piękny kolorek z tej serii....
Cena produktu: 8,99 zł



                              




Odkąd otrzymałam rozświetlacz Storbe&Glow  nie wyobrażam sobie make-up u bez użycia tego produktu! Przyznam nawet, że skutecznie zastąpił on brązer... Odświeża, odmładza i dodaje skórze zdrowego blasku! Ja uwielbiam taki efekt a wy? Są tu jeszcze inne miłośniczki efektu glow?😊 Rozświetlacz Strobe & Glow otrzymałam w odcieniu 03 Champaqne. Kolor jest piękny i elegancki,pasuje do każdego typu urody. Nałożony na twarz tworzy efekt tafli,czyli taki, który najbardziej lubię. Puder nie pozostawia smug, ani przebarwień, idealnie łączy się z cerą. Nie zmienia koloru podkładu. Bardzo łatwo się z nim pracuje, a dodatkowo dla osób rozpoczynających swoją przygodę z rozświetlaczem pokazano na jakie partie twarzy go aplikować. Opakowanie jest poręczne i wygląda estetycznie. Rozświetlacz troszkę się pyli, ale kolor jest przepiękny więc mu wybaczam 😊 Z tego co widziałam na stronie www.reverscosmetics.com jest jeszcze dostępny w trzech innych ładnych odcieniach,których jestem bardzo ciekawa! 

Cena produktu: ok 10,00 zł







New City Trends No 01 to kolejny produkt , który idealnie wpasował się w moje oczekiwania.🌸🌷 W opakowaniu znajduje się 6 cieni perłowych i z drobinkami w bardzo ładnych delikatnych odcieniach. Paleta jest zgrabna i kompaktowa, raczej do tworzenia dziennych i subtelnych makijaży.💄 Kolorki są uniwersalne i będą podkreślać każdy typ urody. Cienie przy nakładaniu nie osypują się i są trwałe. Niektóre cienie wyglądają intensywnej, nakładane aplikatorem dołączonym do paletki,bądź palcem. Bardzo spodobał mi się efekt delikatnie rozświetlonch wewnętrznych kącików oczu, który uzyskałam przy użyciu pierwszego jaśniutkiego cienia.😊 Kolorystyka paletki jest właśnie taka moja,i dobrze się w niej czuję. Myślę , że wiele osób , które zaczyna przygodę z makijażem śmiało mogą tą paletkę zakupić. Nie da się skrzywdzić tymi odcieniami.


Cena produktu : 14,39






Kochani jak sami widzicie firma Revers oferuje świetne produkty makijażowe , które są bardzo uniwersalne i w świetnych propozycjach cenowych. Z wszystkimi produktami praca była bardzo przyjemna, a  makijaże wykonałam z łatwością! Zapraszam was do sklepu tej marki i z zapoznaniem się z ich szeroką ofertą produktów. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Pozdrawiam was! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowosci od drogerii Jasmin

Evree Black Rose