Coco Glam




Coco Glam – od dzisiaj czarne oznacza białe.

Witajcie! W dzisiejszym poście chcę wam przybliżyć nieco bardziej bardzo popularny proszek, który szybko stał się hitowym produktem w wybielaniu zębów! Mowa o proszku: Coco Glam.
Coco Glam otrzymałam do przetestowania dzięki uprzejmości drogerii Horex i tam również możecie go zamówić w bardzo okazyjnej cenie :) Zanim jednak zadecydujecie czy jest to produkt idealny dla was zachęcam was do przeczytania moich wrażeń po stosowaniu tego produktu.

Coco Glam  jest proszkiem do wybielania zębów. W naturalny sposób pozwala na wybielenie zębów w warunkach domowych. Wszystko czego potrzebujemy to: Coco Glam, szczoteczka i 5 minut rano i wieczorem , a już po paru dniach zobaczymy ewidentne zmiany! ;-) Wyjątkowość tego produktu polega na zastosowaniu węgla organicznego z drzewa kokosowego, który zapobiega powstawaniu próchnicy, zwalcza bakterie i doskonale oczyszcza jamę ustną. Aktywny węgiel znany ze swoich leczniczych właściwości jest w pełni bezpieczny, ponieważ nie uszkadza szkliwa. Dla mnie była to świetna informacja ponieważ moje zęby są bardzo wrażliwe więc nie mogę sobie pozwolić na bardziej inwazyjne wybielanie. Coco Glam jest dla mnie świetną alternatywą!

  Coco Glam został wzbogacony również o wulkaniczną glinkę bentonitową, która wzmacnia zęby i sprawia, że stają się bielsze. Używając ten produkt miałam wrażenie robienia peelingu swoim zębom. Preparat stosowałam rano i wieczorem. Po 7 dniach zęby były zdecydowanie w lepszym stanie. Po 14 dniach byłam już pewna , że proszek zdał test na 100%! Moje zęby były zdecydowanie bielsze aczkolwiek pamiętajcie, że preparat przywraca NATURALNĄ  biel kości. Jeśli kość waszego zęba pierwotnie nie jest biała nie spodziewajcie się hollywoodzkiego uśmiechu! Coco Glam z łatwością usuwa nalot z zębów, wyrównuje i wygładza powierzchnię. Świetna sprawa dla kawoszy takich jak ja ;-) 

 Sklep Horex jest oficjalnym partnerem producenta Coco Glam. Na rynku pojawia się wiele podróbek tego preparatu, które są niepełnowartościowe i nie posiadają odpowiednich certyfikatów, dlatego warto zwrócić uwagę na oznaczenia producenta. 





Sposób użycia:
- na wilgotną szczoteczkę nałóż odrobinę proszku,
- szczotkuj zęby kolistymi ruchami przez 3 minuty i pozostaw preparat przez 2 minuty,
- następnie wypłucz zęby i umyj je pastą do zębów,
- stosuj rano i wieczorem.
Proste, prawda?



Podsumowując: Coco Glam zdał u mnie test na 100%! Z pewnością moja przygoda z tym produktem się nie kończy ponieważ chcąc utrzymać piękny efekt wybielonych zębów musimy regularnie stosować proszek. Samo czyszczenie zębów nie jest procesem problematycznym i czasochłonnym więc myślę, że nikt nie będzie mieć z tym problemów ;-) Coco Glam jest bardzo eleganckim produkty , który spełnił moje oczekiwania. Polecam wam go z czystym sumieniem! Poniżej możecie zobaczyć efekty jego stosowania. Mimo zróżnicowania światła na zdjęciach na pewno jest widoczna różnica w bieli zębów :-) Pozdrawiam was - Kolendra



Komentarze

  1. Właśnie go testuję :) super efekty u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka różnica ! :D Ja się boję stosować takich produktów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie różnica jest i to jaka 😁 jakoś nie byłam przekonana do jego działania opinie są podzielone Ale widzę że jednak spełnia swoją robotę w twoim przypadku . Chętnie sama przetestuje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowosci od drogerii Jasmin

Revers Cosmetics

Evree Black Rose