Magiczny Grudzien...


Witajcie Kochani!
Wprawdzie ten magiczny miesiąc jakim jest grudzień mamy już za sobą, jednak chciałabym powrócić jeszcze do tego okresu dzieląc się z wami moimi "grudniowymi ulubieńcami" Nie ukrywam, że ten okres był bardzo intensywny! Dostałam wiele nowości kosmetycznych do przetestowania i byłam bardzo szczęśliwa mogąc się również podzielić kilkoma produktami wraz z moją rodziną :-) Ich opinia była dla mnie również kluczowa podczas recenzji, które dla was przygotowałam.


 Moim pierwszym ulubieńcem jest masło do masażu i pielęgnacji ciała od Scandinavia Cosmetics o cudownym zapachu cynamonu :) Kochani jeśli ktoś tak jak Ja uwielbia zapach cynamonu to musi koniecznie zaopatrzyć się w to masło! Produkt jest idealny szczególnie  w okresie zimowo- świątecznym,uwierzcie mi ja przepadałam! 💗 Skóra po użyciu tego kosmetyku jest natychmiastowo nawilżona i odżywiona. Jest to masło tworzone ręcznie na bazie masła kokosowego,palmowego i naturalnego wosku pszczelego. Nie zawiera substancji ropopochodnych. Dobrą wiadomością jest również to że kosmetyk przeznaczony jest również do skóry wrażliwej. Nie wyobrażam sobie już teraz mojej zimowej pielęgnacji bez tego masełka 💗 Święta Bożego Narodzenia kojarzą mi się między innymi z zapachem cynamonu i słodkich pierniczków. i ten produkt idealnie podtrzymywał ten klimat podczas codziennej pielęgnacji ciała. Polecam! 
Produkt znajdziecie w drogeriach Jasmin oraz iAmelia






 Ogromnym zaskoczeniem okazały się dla mnie piękne zestawy od Bingo Spa! Moim ulubionym zestawem okazał się komplet do kąpieli z Jedwabiem. W jego skład wchodzi:
🌸Jedwab do mycia włosów 
🌸Jedwab mleczko pod prysznic z algami 
🌸Jedwabny eliksir do kąpieli 
 Zacznę od wizualnej strony zestawu który jest śliczny i zauroczył mnie swoim wyglądem! ❤ Bardzo podobają mi się eleganckie buteleczki w których zostały zamknięte kosmetyki. Cały zestaw opakowany jest folią, i ozdobiony uroczą kokardą. Produkty pięknie pachną i są wyjątkowo wydajne! Eliksir do kąpieli świetnie się pieni! 
Zestaw arganowy okazał się idealnym prezentem dla mojej cioci. Otrzymałam tutaj również świetne rekomendacje! Produkty były wydajne i sprawdzały się idealnie w codziennej pielęgnacji. Ciocia była bardzo zadowolona :-)
 Kosmetyki wyglądają ekskluzywnie i dostępne są w atrakcyjnej cenie.Jeśli zainteresował was ten zestaw, bądź kosmetyczna marka Bingo Spa to zachęcam do odwiedzenia sklepu internetowego gdzie można znaleźć wiele ciekawych kosmetyków -  Sklep Bingo Spa





Moim kolejnym grudniowym hitem jest znany już wam z kolejnego postu proszek Coco Glam. Dla tych co jeszcze nie znają tego produkty przedstawiam krótką recenzję. Naturalny proszek do wybielania zębów Coco Glam stosuję już od dłuższego czasu i widzę dużą poprawę jeśli chodzi o moje zęby. Są gładkie bo proszek skutecznie eliminuje przebarwienia i płytkę nazębną. Zęby są wyraźnie bielsze i wyglądają przy tym bardzo naturalnie. Ja jestem bardzo zadowolona z efektów które uzyskałam w tak krótkim czasie 😊 Jednak najważniejszą dla mnie sprawą jest to że pozbyłam się nieestetycznie wyglądających przebarwień które powstały u mnie po kawie ☕️ Samo używanie proszku pomimo moich wcześniejszych obaw co do smaku i zapachu, było bardzo proste i przyjemne. Proszek jest bezzapachowy, a jego smak jest neutralny. Produkt jest bardzo wydajny i wydaje mi się że spokojnie wystarczy na ok 3 miesiące stosowania 😊 Jest to proszek w 100 % naturalny, dlatego działa delikatnie i sprawdzi się również dla wrażliwych zębów,ponieważ nie zawiera chemicznych dodatków i nie ingeruje w szkliwo zębów. Jeśli jesteście ciekawi co więcej mam o nim do powiedzenia to zapraszam Was na szczegółowy wpis o Coco Glam 💗 
Kupić go możecie w drogerii internetowej Horex


W tak zwariowanym okresie jakim jest grudzień niezastąpione okazują się suche szampony do włosów! Polska marka Time Out całkowicie zaskoczyła mnie jakością swoich produktów. Otrzymałam szampony w dwóch wariantach zapachowych 🍌Tropical i 🍓 Red Berries. Oba pachną ślicznie,a ja bardzo lubię takie lekkie owocowe zapachy,szczególnie teraz zimą gdy przywołują na myśl wspomnienie lata 😊 Co podoba mi się w tych szamponach poza zapachem? Nie zostawiają białych śladów,delikatnie odświeżają włosy i lekko unoszą je u nasady. Taki naturalny efekt lubię najbardziej. Cena tych suchych szamponów też jest zachęcająca.  Świetne są te szampony... Ja już jestem chyba od nich uzależniona 😊 Te nowości znajdziecie w Drogeria Jasmin oraz iAmelia


W grudniu otrzymałam również piękną przesyłkę od Ofeminin z wyjątkowymi perfumami od Jennifer Lopez. Enduring Glow to nowy zmysłowy zapach który doda pewności każdej kobiecie. Perfumy zostały zamknięte w bardzo eleganckim złoto-białym flakonie. Zapach ten jest bardzo kobiecy i energetyzujący. Wyczuć w nim można nuty owocowo-kwiatowe. 
🌹Nuta głowy: włoska bergamotka, lychee, soczysta gruszka 
🌹Nuta serca: kwiatowe aromaty magnolii, różowa peonia, liście fiołka 
🌹Baza zapachu: piżmo, biała ambra,drzewo sandałowe 
Zapach ten jest bardzo trwały i wyczuwalny na skórze nawet na następny dzień. Ja jestem oczarowana tymi perfumami, ich wyjątkową trwałością, zmysłowym zapachem oraz pięknym i nowoczesnym designem flakonu . Jeśli szukacie zapachu który otuli wasze zmysły i sprawi, że poczujecie się wyjątkowo to zachęcam do zakupu tych perfum dla siebie bądź na prezent dla bliskiej osoby. 
Z tego co wiem to zapach ten można dostać w Rossmanie 😊 

Jakiś czas temu otrzymałam również intensywnie odmładzający krem do rąk od Soraya. Krem bardzo przypadł mi do gustu i spełnił wszystkie wymagania, jakie stawiam tego typu kosmetykom:szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiego filmu, natychmiast nawilża skórę.
Już niewielka ilość pozwala na rozprowadzenie kosmetyku na całych dłoniach. Ma bardzo gęstą konsystencję, która otula skórę dłoni, a jednocześnie wchłania się błyskawicznie pozostawiając je widocznie nawilżone i odżywione. Nie lepi się, nie podrażnia, nie powoduje swędzenia, a skóra jest gładka i miękka przez kolejne kilka godzin. Z chęcią aplikuję go częściej, by pozostawić skórę w dobrej kondycji i nie doprowadzić do mocnego wysuszenia. Ma przyjemny, słodki zapach, który trochę kojarzy mi się z zapachem zimowych świec - co jest kolejnym jego atutem. Kremik jest świetny i z pewnością dostaniecie go w wielu siecieciówkach jak i w lokalnych drogeriach :-)


Zimowy okres jest nie lada wyzwaniem dla naszych cer. W grudniu mimo natłoku spraw nie zapominałam o podstawowej pielęgnacji twarzy. Raz w tygodniu stosowałam peeling - całkowicie bez obaw. Migdałowy peeling enzymatyczny od Lirene jest bardzo delikatnym, a jednocześnie skutecznym produktem w walce z martwym naskórkiem. Jest to enzymatyczny peeling z papainą. Papaina jest to zwyczajnie enzym z zielonej papai który rozpuszcza zrogowaciały naskórek. Dodatkowo w składzie zawarty jest olej migdałowy i D-Panthenol, które maja za zadanie nawilżyć i koić skórę. Reasumując : peeling jest skuteczny a przy tym mega delikatny. Jest idealny dla cer wrażliwych i naczynkowych. Mnie bardzo przypasował ten produkt bo nie podrażnia mojej cery, pięknie pachnie i jest bardzo wydajny. Świetnie sprawdził mi się w grudniu, gdyż nie wymagał długiego czasu oczekiwania po jego zastosowaniu. Jedynie 5 minutek i można było go zmywać. Polecam!


Na sam koniec moich ulubieńców grudniowych chcę wam jeszcze zaprezentować słodki zestaw jaki otrzymałam od Pasieki na Zastawiu. Nie jest to bynajmniej zestaw kosmetyczny :-) 
Zestaw jest jak najbardziej jadalny i jestem totalnie oczarowana jego wyglądem  jak i zawartością 💗 Produkty prezentują się bardzo elegancko,a zestaw wykonany zostały z dbałością o każdy szczegół. Lubię kiedy coś tak pięknie wygląda ! Ale przejdę do samej zawartości pudełka w,którym znalazłam wiele pszczelich skarbów:
🍯 Miód rzepakowy nektarowy- pyszny tradycyjny miodek którego smak uwielbia już moja cała rodzinka 
 🍯 Miód Spadziowy ze spadzi iglastej - jest to wyjątkowa odmiana miodu o bogatym aromacie i delikatnym smaku. Mój ulubieniec 
🍯 Pyłek pszczeli - pierwszy raz się z nim spotykam 😊 Pyłek ma właściwości odżywcze i lecznicze,Ja planuję dodawać go do owsianki 😊 Będzie pysznie!
🍯Wosk pszczeli naturalny - w pudełeczku znalazłam uroczą świecę wykonaną z wosku pszczelego. Ma przyjemny zapach,ładnie wygląda i ma właściwości zdrowotne - idealna na zimowe wieczory 
🍯 Wosk do drewna & skóry - produkt 100 % ekologiczny ,służy do pielegnacij i ochrony np mebli,bardzo fajny produkt zamknięty malutkim opakowaniu 😊

Miody z Pasieki na Zastawiu które miałam przyjemność zakosztować są nie tylko pyszne i aromatyczne,ale również naturalne. Mają właściwości wzmacniające organizm dlatego warto sięgać po nie zimą. Dlatego polecam wam Pasiekę na Zastawiu ponieważ znajdziecie tam pyszne miody naturalne,ze sprawdzonego źródła w których wykonanie wkłada się tam dużo serca. Teraz szukajcie tam prezentów dla Babci i Dziadka... Pasieka na Zastawiu

Komentarze

  1. świetne podsumowania, produkty warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutka paczuszka , miłego testowania . To co natura dała najlepsze .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowosci od drogerii Jasmin

Revers Cosmetics

Evree Black Rose